Tag: portfolio

Budowanie portfolio

Budowanie portfolio Z czasem nasza przygoda z fotografowaniem może nabrać tempa, staniemy się bardziej pewni siebie i swoich umiejętności. Poprawimy się od strony technicznej, jak i praktycznej. Dobrym pomysłem na zdobywanie doświadczenia w tym zakresie jest fotografia ślubna. Naturalnie ciężko mówić do razu o zleceniu, którym sami jesteśmy obarczeni, ponieważ jest to zbyt dużo dla początkującej osoby, ale zawsze możemy pójść, jako drugi fotograf na uroczystość. Jego zadaniem jest wspieranie pracy fotografa głównego. Dzięki temu uczymy się praktycznego zawodu, a przy tym nie martwimy, co wyjdzie z naszych ujęć cala odpowiedzialność spoczywa na kimś innym. Sytuacja z dwoma fotografami nie jest codziennością, aby stać się pomocą fotografa watro popytać wśród tych działających w naszej okolicy. Dzięki ich wsparciu wiele możemy się nauczyć i stworzyć piękne zdjęcia do naszego portfolio. Portfolio jest zbiorem wybranych zdjęć, które nadają się do wglądu osób postronnych. Każdy tworzy portfolio według swoich kryteriów watro jednak trzymać się tutaj kilku kwestii. Po pierwsze wybieramy tylko najlepsze ujęcia, pamiętamy o zachowaniu różnorodności zdjęcia, aby ciekawiły muszą poruszać różne tematyki i być wykonane w różnej wielkości. Nie przesadzajmy też z wielkością portfolio, 50 zdjęć w zupełności wystarczy, aby się dobrze zaprezentować. Nie liczy się w tym wypadku ilość zdjęć, tylko ich, jakość musimy na tym skupić się najbardziej.